martes, 17 de septiembre de 2013

Introducció

Hola! 

El meu nom és Juan Vigueras Díaz, sóc alumne de segon de batxillerat de l'Institut Sabadell, i en aquest blog faré un seguiment al llarg del procediment de creació del meu treball de recerca.


El tema escollit, tal com diu el títol de la pàgina, és la "Teoria del Caos". El motiu pel qual vaig escollir-lo va ser l'interés per tractar un tema tan nou com interessant, ja que s'oposa a tots els models que la física havia establert fins ara.


És cert que, en contra del que pensàven els científics actuals, hi ha fets a l'univers que no podem controlar?


Vivim la nostra vida dins d'una bombolla de caos?


Què és allò que realment podem predir i controlar, i què no?


Hi ha diferència entre un fet aleatori i un de caòtic?


Aquestes són algunes de les preguntes que m'agradaria intentar respondre, a partir d'uns petits experiments i d'un seguit d'observacions a partir de la part teòrica del treball.


La tutora encarregada de controlar la meva activitat serà Maite Pariente


Benvinguts al blog, espero que la vostra estància sigui agradable.




"Bendito sea el Caos, porque es síntoma de libertad."
Enrique Tierno Galván

No hay comentarios:

Publicar un comentario