martes, 12 de noviembre de 2013

Vent en popa!


Bona tarda bloggers!

Demà serà un gran punt d'inflexió en el meu treball de recerca, ja que la tutora del treball em farà entrega de la segona part teòrica i jo li podré ensenyar la primera part pràctica terminada.

Així és! Tal i com he dit, aquest cap de setmana em vaig dedicar plenament a dedicar el meu temps a realitzar el primer apartat del treball de camp anomenat "Caos amb Calculadora" - una aplicació directa de la primera part del treball que parla del caos matemàtic.

A més a més, ja he obtès una resposta del físic què em concedirà una entrevista quant més aviat possible. Tot i així, aquesta no podrà ser realitzada fins que la tercera part del treball de camp estigui acabada, ja que una gran part de la trobada serà per criticar, opinar i parlar de tant aquesta com les anteriors.

A partir d'ara, dedicaré tots els caps de setmana a una part diferent del treball de camp. Si tot va bé, tal i com he establert amb els horaris, abans de les vacances de Nadal el treball ja estarà llest per afegir-hi les últimes confeccions abans de ser acabat.

Esperem que tot surti tal i com marquen els objectius; mentre tant, us deixo una petita mostra del full de càlcul que he fet servir pel primer pas del treball pràctic. Què voldran dir tots aquests nombres? Ho sabreu si assistiu a la meva presentació o si, per contra, llegiu el treball sencer quan el penji al blog en la que serà l'última entrada.

Que tingueu una bona setmana!


"El caos se encuentra en mayor abundancia cuando se busca el orden. El caos siempre derrota al orden porque está mejor organizado."

Ly Tin Wheedle



No hay comentarios:

Publicar un comentario